Jules

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lina

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

vrijdag 12 december 2008

Kijk eens wat ik al kan


Ik wil even laten zien wat ik al allemaal kan:

Zitten lukt al best aardig


Maar ik moet me er wel flink voor inspannen.



Ik kan ook al kruipen, maar alleen nog achteruit. Dan kan het gebeuren dat ik zonder dat ik er iets aan kan doen onder de wip van Jules terecht kom. Dat papa en mama moeten lachen omdat ik er dan net als een schildpad uitzie, kan ik nog niet zo waarderen.



Een lekker boterhammetje laat ik me tegenwoordig ook met plezier voorzetten.



Maar meestal...


Ben ik het meest geïnteresseerd....


In het bordje!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Lina,
Wat een feest, rechtop zitten en kruipen! Met achteruitkruipen kom je al een heel end.
En je zit zo keurig rechtop!
Die boterhambordjes maken ze ook vééls te aantrekkelijk.
Oma volgt jouw kunsten op de voet.
Oma en Opa Gelean